superb shaklee products

superb shaklee products

Tuesday, June 18, 2013

Tips senang hamil dengan shaklee :)


Actually dah lama nk tulis pasal ni. Tapi xnyempat2 nye aih. So skg dah cuti boleh la menulis panjang2 sket. Hehe~


best kan pregnant?rasa cm seksi je.ahahks ;)

Actually hari tu tgk rcgn anugerah blockbuster kt astro cm sentap jugak la dgr guraun Ac Mizal kt scha Al Yahya yg dia ckp yg penting ada sorang artis lain tu boleh beranak.mcm sindir Scha la sbb xpregnant lg kan...huk33

Huhu~even bergurau mesti kecik ati kan..Hana da pernah rasa da dulu..kawen almost setaun org kata mcm2 sbb xpregnant2..huhukk

Padahal sume tu rezeki kot. Allah yg tentukan cepat or lambat.

Tapi biasala..kt manusia biasa..xlepas dari di uji. Allah pun nak tgk sejauh mana usaha kita. :)

mcm Hana pun..dekat setaun Alhamdulillah..pregnant jugak..And lagi suprise nye..lepas bersalin beriya beli ESP Shaklee tu sebab nak banyakkan susu badan dan nak kurus balik kan..

Haha..sedar xsedar..aaa..tibe2 pregnant balik okies..tu rahsianya jugak la..amik ESP ms tu..huk3~Ni kisah Hana Pregnant second baby :)

Tapi sebab rezeki kan..terima lah seada nya..yela..bukan semua org berpeluang nak senang dpt baby cmtu.Alhamdulillah.

Tapi tula..Hana nak suggest kawan2 yang sedang berusaha nak hamil, di samping berdoa, berusaha n makan makanan sunnah, boleh juga try ESP shaklee+GLA complex okies.

ESP tu bg tenaga, n mcm2 lagi. jap g hana explain. N GLA tu bertindak utk mengatur balik kitaran haid dan juga kontrol hormon wanita.

♀ BAGAIMANA GLA COMPLEX n ESP SHAKLEE MEMBANTU WANITA YANG INGIN HAMIL CEPAT? ♀

✔ GLA COMPLEX SHAKLEE membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’.

✔ Di sinilah fungsi GLA COMPLEX SHAKLEE untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

♂ BAGAIMANA ESP SHAKLEE BOLEH MENAMBAH KESUBURAN SUAMI ISTERI? ♂

✔ Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain-lain.

✔ ESP SHAKLEE boleh membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.

Lebih tinggi peratus untuk berlakunya persenyawaan jika diambil bersama GLA COMPLEX SHAKLEE.

Dapatkan kedua-duanya sekarang bersama TIPS CEPAT HAMIL DENGAN GLA COMPLEX SHAKLEE sebagai satu usaha anda menantikan kehadiran si comel dalam keluarga.



So sapa2 berminat boleh contact Hana.Hana boleh share experience dgn korang. Pastu kalo sesapa berminat nk beli sediri kt branch shaklee boley je gune ID hana~g sana n gtau ID ni je 955632~Nor Azahana Abdullah. Kalo xreti Hana boleh tolong order kan., Harga memang berpatutan je.


:) Kena usaha dan terus usaha. Tapi kena yakin semua tu Allah yg tentukan..kt anggap kt amalkan apa2 supplement pun atas tiket usaha aja n biarlah Allah yg decide nak bagi bile kt kita okies.



SMS:0135644126 or wassap 0165661241
LIKE PAGE: https://www.facebook.com/BUTIKCHUMMILS

No comments:

Post a Comment