superb shaklee products

superb shaklee products

Monday, November 11, 2013

JANA DUIT/PENDAPATAN CARA MUDAH DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum


Di pagi yang hening ni Hana nak ambil peluang untuk share dengan semua pasal cara nak jana pendapatan dengan shaklee ni.

Semua orang pun maklum kan kos hidup sekarang sangat la tinggi. Cam gaji rm3000 tu cukup2 makan je.tambah2 kalo dok bandar besar. Jalan sket petrol.Jalan sket tol..aa..duit mengalir mcm air, lajuuu jerr.

P Kalo kita mengeluh je pun tade gune pun kan?Tade sapa PUN NAK TOLONG KITA kecuali DIRI KITA SENDIRI. and please jangan prejudis cakap ayat ni mcm xde ALLAH. Yes ALLAH akan bantu dan makbulkn doa  kita bilamana kita berdoa dan berusaha. BUKAN MENGELUH AND MEMINTA2 AJE..

Okay senang cerita, salah satu tanda Allah nak bg rezeki kt kita adalah bilamana kita mula berusaha. Hana memang yakin sangat dengan semua tu. Sbb tu Hana akan ambil FAST ACTION.Bukan diam diri aje.Bukan malu nak bertanya.Bukan fikir, ish malu la nak mula bisnes ke apa kalo nak cari pendapatan sampingan.

Okay sepanjang Hana da join shaklee ni, beberapa soalan common akan disoal oleh mereka yang NAK JOIN SHAKLEE ni.

1.Brapa modal kena keluarkan

anw: Tak perlu modal,hanya bayar yuran keahlian rm75 sahaja siap dapat memberkit berkenaan produk

2. Kena simpan stok ke?eyh kalo tak habis macamana?

anw:Tak perlu simpan stok.ada order terus submit order,walk in kt any branch or Hq or order tru online

3.Boleh ke nak menjual ni,Agen lain dah berlambak kt fb tu..

anw:BOLEH SANGAT2.Asalkan kita rajin berusaha.Rezeki Allah yang bagi.Dan Allah janjikan rezeki untuk mereka yang berusaha.Persaingan adalah untuk kebaikan.Untuk kita cari jalan lebih maju dan jadi yag lebih baik antara yang terbaik.

4.masyuk ke bonus tu nanti?

anw:Aha..ni soalan palig best..buat bisnes apa2 pun..as long as u rajin..brapa je income or BONUS yang u nak u boleh dapat.

Okay malas nak membebel. Sekarang ni NAK KE TAK NAK? kalo rasa2 nak jana pendapatan..nak cari DUIT LEBIH,NK DAPAT INCOME TENGAH2 BULAN sementara tunggu gaji tetap masuk hujung bulan..PLEASE BERTINDAK. Takde istilah dah terlewat ke apa. Selagi ada peluang cepat2 grab.

Its better late than never.

Sapa2 yang SERIUS NAK JANA INCOME,NAK TOLONG FAMILY,NAK PERGI HAJI OR UMRAH DI USIA MUDA,NAK BAWA IBU AYAH SAMA2..jom contact Hana.Hana share cmne caranya.

MODAL PALING UTAMA ADALAH KEGIGIHAN DAN KESUNGGUHAN.

Sumbernya adalah kekuatan dalaman kita sendiri. Semuanya bermula dari diri kita. :)

Subhanallah.Maha Suci Allah, semoga temukanlah diri ini dengan insan2 yang hebat,yang benar2 ikhlas mahu berubah kearah kebaikan, yang benar2 mahu membantu orang2 tersayang.Yang berjiwa besar,yang positif,yang cekal dan punya hati yang baik.celik minda.

Ameen ya rabbalalamin

Kindly do pm.sms.wassap me kayh.0165661241 



No comments:

Post a Comment