superb shaklee products

superb shaklee products

Monday, July 8, 2013

set kehamilan, pantang dan menyusu shaklee

 
 
Okies, Hari ni Hana sgt2 Hepi..sbb pegi check up kt klinik.bacaan hb Hana cecah 13 tu..wah3..best sgt2..lg smeinggu nk amsuk 9 bulan bacaan sgt baik.
Sampaikan nurse pun tanya makan apa. makan apa?makan Vitamin Shaklee la..amik ESP..amik Ostematrix.
Siyes la pas amik produk shaklee dah makin bertenaga. n honestly, shaklee mmg jual produk terbaik.Xrugi la korang invest sikit utk beli produk kesihatan berkualiti.
Ala..korang makan fast food tu puluh-puluh hengget habis sehari..seminggu da ratus2...xrasa syg plak duit kan..p nk beli produk kesihatan..nk bg korang sihat..cantik..bertenaga..sayang pulak.
Bg Hana Vitamin shaklee sgt berpatutan..n paling penting, ianya berkualiti!
So Kt bawah ni hana share Vitamin yg boley di ambil masa hamil..masa pantang n masa menyusu gak. Sebarang konsultasi boleh lg rujuk Hana ye..
013-5644126 or pm Hana kt fb je..ada link ke fb n Page Hana kt seblah tu.sila2 kan add yerr..:)
♥ VITA-LEA @ MULTIVITAMIN WITH IRON FORMULA

Multivitamin lengkap dengan 12 vitamin dan 7 mineral yang diperlukan oleh tubuh badan seharian. Dalam masa berpantang ini, kadang-kala kita tidak akan dapat segala vitamin yang diperlukan tubuh kerana berpantang makan. Uniknya Vita-lea Shaklee ini diformulasi dengan iron yang sangat diperlukan tubuh selepas bersalin kerana ibu-ibu akan kehilangan darah yang banyak.

♥ B-COMPLEX

Bertindak sebagai anti stress, mengelakkan kemurungan (meroyan) dan menstabilkan hormon.

♥ VITAMIN C
Sangat penting untuk menyembuhkan luka, pembentukan kolagen dan memperbaiki tisu-tisu yang rosak ketika bersalin.

♥ ZINC COMPLEX
Membantu mempercepatkan penyembuhan luka terutama luka dalaman (rahim). Mengurangkan masalah keguguran rambut yang sinonim pada ibu-ibu selepas bersalin.

♥ Alfalfa popular sebagai milkbooster bagi ibu -ibu yang menyusukan anak. Selain itu, ianya boleh bertindak sebagai detox iaitu membuang toksin dari badan

ESP (Energizing Soy Protein)
Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu. ESP juga boleh memekatkan susu si ibu, jadi anak cepat kenyang

(y) Gabungan terbaik ESP + Alfalfa boleh membantu memberikan kualiti susu ibu yang baik untuk anak anda.

No comments:

Post a Comment