superb shaklee products

superb shaklee products

Friday, November 1, 2013

MEALSHAKE (untuk kecergasan anak2,elak selsema,pintar dan selera makan baik)+ibu morning sickness


Salam semua :)

Entry kali ni Hana nak share tentang mealshake pula. Banyak entry Hana adalah berdasarkan pengalaman dari pelanggan,keluarga dan diri sendiri. Sebab Hana akan cuba sendiri,rasai,percaya dan baru kongsikan dengan pengguna.:)

Actually semua pun tahu mealshake sgt bagus untuk anak2..mealshake boleh bantu mereka tingkatkan imunisasi badan atau lebih senang, mudah melawan sebarang penyakit contohnya penyakit berjangkit seperti selsema.

Anak sulung Hana baru berusia setahun 3 bulan. Dia memang aktif.Tetapi kelemahan dia adalah kulit lokek or sensitif.Mudah gatal2. Mula2 Hana tak yakin untuk bagi mealshake. Tetapi suatu hari dia demam selsema masa balik kampung. Memang tak tahan tengok dia berhingus. Masa tu saya sedang sarat nak lahirkan anak ke2..mungkin salah satu faktor dia demam sebab nak dapat adik kan..wakakaka..kesian anak mama.

So I decide untuk bagi mealshake. Sebagai agen memang mudah untuk saya dapatkan brg2 shaklee ni. Plus kt sini ada branch so kalo customer nak pun saya boleh direct gi beli aje.hehe. Saya campurkan ikut sukatan untuk kanak2 usia setahun dan ke atas.

Resultnya amazing. Dia tak lagi selsema and kulit dia dah tak de gatal2. Alhamdulillah. Mealshake ni perasa vanilla asli. memang kalo buka canister tu pun bau wangi vanilla begitu menggoda..awww..rasa cam aiskrim gitu.

Assyifa suka rasa vanilla tu. Kalo letak mealshake susu cepat je habis sebotol :) Alhamdulillah.Saya ketemu produk yang baik untuk si comel. :) Mealshake ni harga dia JIMAT. Tahan 2 bulan lebih gak untuk anak2 kecil. So jangan rasa sayang untuk keluarkan sedikit belanja demi anak2 tersayang.

mealshake juga bagus untuk ibu2 yang morning sickness di awal kehamilan. testimoni pelanggan saya,memang kurang muntah dan perut tak lagi sebu seperti gastrik selepas mengambil melashake.

Mealshake juga boleh diambil sebagai sarapan ringkas dan mudah tetapi sangat berkahsiat. Boleh dijadikan minuman seperti fruit shake.:) 

Okay.Jika berminat boleh contat Hana untuk free konsultasi selepas pembelian dan lagi khidmat nasihat serta tips berguna.HARGA SUPER JIMAT UNTUK ANDA

Feel free to sms.pm.wassap.call:016.566.1241
untuk COD area IPOH,STATION 18,PASIR PUTEH,AEON ST18 JUGA BOLEH :)

No comments:

Post a Comment