superb shaklee products

superb shaklee products

Saturday, September 13, 2014

ANAK DEMAM?INGIN AWET MUDA?INGIN SUSU BERKHASIAT?

Assalamualaikum



Sedar tak sedar sudah setahun Hana in bussines Shaklee. Walau banyak dgaan dan cabaran, Hana tempuh sahaja dengan izin dan rahmat serta kasih sayang Allah jua. Sesungguhnya kejayaan itu bukan mudah. Nk kecapi nikmat MEMBERI, KITA JUGA PERLU BERUSAHA dan BERKORBAN. sungguh2. BUAT YANG TERBAIK. kerana dalam islam pun diajar, lakukan sesuatu dengan sebaik-baiknya. 

Okay sebenarnya Hana nk cerita tentang PROMO MEALSHAKE bulan ni Spetember :) Alhamdulillah pertama dan seumpamanya, Shaklee buat Promo BUY 3 FREE 1 :) Jimat kan?

Actually Hana awal2 jd agen pon kurang berminat pasal meal shake ni. tak pernah jual pon..sampai la satu hari dapat a call dari seseorang..katanya:

Hana, saya nak order meal shake shaklee la dari awk..Saya ada bg kt anak saya umur 2 tahun lebih. Alhamdulillah, now dia dah TAK DEMAM2 SELSEMA DAH.Lega hati ni sebab saya kerja.Risau kalo dia sakit2. So boleh saya order 2 tong terus?

hihi..titik tolak tula Hana mula rajin gali info pasal meal shake. N terus bg kt anak hana yg umur setahun lebih masa tu. Ingat ye..any supplements pun mesti anak umur setahun ke atas baru bg DAN DALAM DOS YG KAMI CONSULT. Bukan main bagi je sesuka hati.kena peka sket ye.Even ubat klinik pon kn ikut dos kan..sebab mereka kecik lg. :)

Okay sebenarnya, meal Shake bukan sahaja BAIK untuk KANAK-KANAK sebab ianya KAYA dengan 19 VITAMIN UTAMA, SERAT, MINERAL dan KALSIUM. jadi ianya SESUAI untuk SEISI KELUARGA :) RASA PUN ENAK.Seriously best..bau wangi ja cam nestum tu.hihi

kalo anak-anak, ianya memberi TENAGA, dan MENGUATKAN SISTEM IMUNISASI anak-anak anda. So automatically, anak-anak anda akan LEBIH KUAT untuk DIJANGKITI PENYAKIT BERJANGKIT seperti SELSEMA :) kalau ibu-ibu yang hantar anak anda ke taska dan nurseri memang Hana recommended sgt-sgt bagi meal shakes ni ya.:)

Untuk mereka YANG KURANG SELERA MAKAN/PILIH MAKANAN, meal shake membantu anda dengan meberi selera makan yang baik. Ini kerana meal shkae DIPERKAYA dengan ASID FOLIK, BIOTIN KALSIUM serta MAGNESIUM yg membantu dalam hal ini. dalam masa yang sama, pengambilan meal Shake membantu kita MEMBINA TULANG dan SEL-SEL TUMBESARAN yang SIHAT.



Berita BAIK juga untuk mereka YANG INGIN TAMPIL AWET MUDA.
dalam meal Shakes ni ada juga VITAMIN A, C, E,ZINC dan SELENIUM

KULIT YANG KUSAM juga dapat DIKEMBALIKAN KESERIAN kerana ianya juga diperkaya dengan VITAMIN B KOMPLEKS, ZAT BESI serta KUPRUM yang membantu pembentukan SEL DARAH MERAH yang SIHAT.



IBU HAMIL dan juga MENYUSUI BAYI jangan LEPASKAN PELUANG untuk MENIKMATI meal shakes shaklee kerana ianya MEMBANTU DALAM PENGHASILAN SUSU ibu yang LEBIH BERKHASIAT  :)



So, jangan pernah ragu-ragu UNTUK MENCUBA kebaikan meal shakes shaklee iya. hadiahkan kepada orang tersayang. anak-anak, isteri, suami, dan semua :) kongsikan kebaikan ini

do sms.call.whatsap for order : 0165661241

setiap pembelian dengan Hana, ada BANYAK YANG ISTIMEWA menanti anda.
PELBAGAI TIPS DAN FREE CONSULTATIONS juga disediakan.
InshaAllah puas hati nanti.

terima kasih :)

No comments:

Post a Comment